"დილმა“ - ჩაის ახალი პრემიუმ ბრენდი ქართულ ბაზარზე

თბი­ლის­ში უკვე ბევ­რგან შეხ­ვდე­ბო­დით ჩაის ბრენ­დის, „დილ­მას“ ბა­ნე­რებს, მის ფე­რად ყუ­თებს კი შე­ამ­ჩნევ­დით მა­ღა­ზი­ებ­ში, სუ­პერ­მარ­კე­ტებ­სა და ჰი­პერ­მარ­კე­ტებ­ში, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ ნამ­დვი­ლი ცე­ი­ლო­ნის ჩაი უკვე ქარ­თულ ბა­ზარ­ზეა.

„დილ­მა“ შრი-ლან­კა­ში ჩაის უმ­სხვი­ლე­სი, ხოლო მსოფ­ლი­ო­ში ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ტის მწარ­მო­ე­ბე­ლია. ის 100-ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში იყი­დე­ბა, რო­მელ­თა შო­რის ახლა სა­ქარ­თვე­ლო­ცაა.

„დილ­მას“ ექ­სკლუ­ზი­უ­რი იმ­პორ­ტი­ო­რი პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი „ევ­როპ­რო­დუქ­ტია“. ამი­ტომ, ბრენ­დზე და მას­თან პარტნი­ო­რო­ბა­ზე „ევ­როპ­რო­დუქ­ტის“ მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნელს, ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძეს ვე­სა­უბ­რეთ.

სი­ნამ­დვი­ლე­ში, „ევ­როპ­რო­დუქ­ტი“ წლე­ბია „დილ­მას“ პარტნი­ო­რია, თუმ­ცა, აქამ­დე მისი წარ­მო­ე­ბის ჩაი მხო­ლოდ ჩვენს მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში, თა­ნაც, შე­ზღუ­დუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბით იყი­დე­ბო­და. დღეს მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქტზე ძა­ლი­ან არის მო­თხოვ­ნა გაზ­რდი­ლი, რა­მაც გა­დაგ­ვა­წყვე­ტი­ნა ეს ბრენ­დი უფრო მეტი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გაგ­ვე­ხა­და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი.


„დილ­მა“ ნამ­დვი­ლი ცე­ი­ლო­ნის ჩაის ნო­მერ პირ­ვე­ლი მწარ­მო­ე­ბე­ლია შრი-ლან­კა­ში. მის ხა­რისხს გან­სა­ზღვრავს შრი-ლან­კის კლი­მა­ტი და ნი­ა­და­გი, რო­მე­ლიც იდე­ა­ლუ­რია ჩაის მო­საყ­ვა­ნად. ამას­თან ერ­თად, მწარ­მო­ებ­ლე­ბი მცე­ნა­რეს ხე­ლით კრე­ფენ, რა დრო­საც სა­უ­კე­თე­სო ფოთ­ლებ­სა და ყლორ­ტებს არ­ჩე­ვენ და პრო­დუქტს მათ­გან ქმნი­ან. ეს შე­უძ­ლე­ბე­ლია მცე­ნა­რის სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნად­გა­რე­ბით დაკ­რე­ფის დროს.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ხელ­მი­საწ­ვდო­მია „დილ­მას“ „რჩე­უ­ლი“ ხა­ზიც, რო­მე­ლიც ახ­ლად დაკ­რე­ფი­ლი ყლორ­ტე­ბის­გან მზად­დე­ბა და გვხვდე­ბა პი­რა­მი­დის ფორ­მის სპე­ცი­ა­ლურ შე­ფუთ­ვა­ში, რო­მე­ლიც მა­თეთ­რებ­ლე­ბი­სა და კონ­სერ­ვან­ტე­ბის გა­რე­შეა. ეს შე­ფუთ­ვა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რათა არ და­ზი­ან­დეს ჩაის სტრუქ­ტუ­რა, არ შე­ეც­ვა­ლოს მას გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბი და მი­ვირ­თვათ ნამ­დვი­ლი ჩაი, ყო­ველ­გვა­რი მი­ნა­რე­ვე­ბის გა­რე­შე.

ზო­გა­დად, „ევ­როპ­რო­დუქტს“, რო­გორც სა­დის­ტრი­ბუ­ციო ქსელს, პრე­მი­უმ ბრენ­დებ­თან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის უკვე მრა­ვალ­წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბა აქვს. ჩვენ მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბი შე­მოგ­ვაქვს სა­ქარ­თვე­ლო­ში და მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას ვაძ­ლევთ, წვდო­მა ჰქონ­დეთ ევ­რო­პულ ხა­რისხზე.

კონ­კრე­ტუ­ლად „დილ­მას­თან“ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა, მისი წარ­მო­ე­ბუ­ლი ჩაის მა­ღალ­მა ხა­რის­ხმა გა­დაგ­ვა­წყვე­ტი­ნა. ბრენდთან პარტნი­ო­რო­ბის და­სამ­ყა­რებ­ლად ჩა­ვე­დით შრი-ლან­კა­ში, მო­ვი­ნა­ხუ­ლეთ ჩაის პლან­ტა­ცი­ე­ბი და ქარ­ხა­ნა, პი­რა­დად გა­ვი­ცა­ნით კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და გა­ვამ­ყა­რეთ ურ­თი­ერ­თო­ბე­ბი. ამი­ტომ ჩვენ გვექ­ნე­ბა სა­შუ­ა­ლე­ბა, ქარ­თუ­ლი ბა­ზა­რი უწყვე­ტად მო­ვა­მა­რა­გოთ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ით და და­ვაბ­რუ­ნოთ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ნამ­დვი­ლი ჩაის კულ­ტუ­რა და გე­მო­ე­ბი.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში დღეს ბევ­რნა­ირ ჩაის შეხ­ვდე­ბით, თუმ­ცა, ხა­რის­ხის მი­მარ­თუ­ლე­ბით ზო­გი­ერ­თი მწარ­მო­ე­ბე­ლი საკ­მა­ოდ არა­ე­თი­კუ­რად იქ­ცე­ვა. ხში­რად შე­ფუთ­ვებ­ში ჩაის ნაც­ვლად მტვე­რია ან შე­რე­უ­ლი აქვს სხვა­დას­ხვა და­ნა­მა­ტე­ბი. „დილ­მა“ კი ჩაის მოკ­რე­ფი­დან მის შე­ფუთ­ვამ­დე იცავს ყვე­ლა იმ ნორ­მას, რაც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ტის მი­სა­ღე­ბად. სწო­რედ ამი­ტომ მას ეთი­კურ ჩა­ი­საც კი უწო­დე­ბენ.

პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის გარ­და, „დილ­მას“ სუფ­თა გე­მო­ებ­თან ერ­თად, ძა­ლი­ან მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ასორ­ტი­მენ­ტი აქვს, რაც გუ­ლის­ხმობს სხვა­დას­ხვა სიძ­ლი­ე­რის, გე­მო­ე­ბი­სა და არო­მა­ტე­ბის ჩაის. ასე­თი არ­ჩე­ვა­ნი ბა­ზარ­ზე იშ­ვი­ა­თია ან სა­ერ­თოდ არ არის. ამი­ტომ ვფიქ­რობთ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის გა­მო­ჩე­ნა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ხა­რის­ხი­სა და ნამ­დვი­ლი ჩაის მოყ­ვა­რულ­თათ­ვის.

დიახ, „დილ­მა – ცე­ი­ლო­ნის ჩაი უკე­თე­სი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის­თვის” კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი სლო­გა­ნია. ჩვენ გვჯე­რა, რომ ჩაის მეშ­ვე­ო­ბით ადა­მი­ა­ნებს უკე­თე­სად შე­უძ­ლი­ათ ერ­თმა­ნეთ­თან სა­უ­ბა­რი. ის გვეხ­მა­რე­ბა ლა­პა­რა­კის და­წყე­ბა­ში, ერ­თმა­ნე­თის­თვის გუ­ლის გა­დაშ­ლა­სა და ემ­პა­თი­ის გან­ცდის გაღ­ვი­ძე­ბა­ში. ამი­ტომ, გა­დავ­წყვი­ტეთ ეს გზავ­ნი­ლი მიგ­ვე­წო­დე­ბი­ნა მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის.

ვი­ზუ­ა­ლე­ბიც კამ­პა­ნი­ის სა­თა­ურს მო­ვარ­გეთ. თი­თო­ე­უ­ლი მათ­გა­ნი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რა­დაა და­ხა­ტუ­ლი და სამ­ყა­როს­თან გან­სა­კუთ­რე­ბულ კო­მუ­ნი­კა­ცი­ას ასა­ხავს. მისი ფე­რე­ბი „დილ­მას“ „რჩე­უ­ლი“ ხა­ზის სხვა­დას­ხვა გე­მო­ე­ბის აღმნიშ­ვნე­ლი შე­ფუთ­ვი­თაა შთა­გო­ნე­ბუ­ლი. ჩაის ფოთ­ლე­ბი კი გა­ზა­ფხუ­ლის მზი­ან გან­წყო­ბას ქმნი­ან.

კამ­პა­ნი­ით გვინ­დო­და, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის პრო­დუქ­ტი სა­ინ­ტე­რე­სო ფორ­მით გაგ­ვეც­ნო. მის ხა­რისხში კი, და­გე­მოვ­ნე­ბის შემ­დეგ, „დილ­მა“ მათ თა­ვად და­არ­წმუ­ნებს, რად­გან ჩაის გემო, სუნი და სტრუქ­ტუ­რა ყვე­ლა­ფერს ამ­ბობს მას­ზე.