ევროპროდუქტის გუნდმა შრი-ლანკაზეც იმოგზაურა და ქვეყნის ღირსშესანიშნაობები დაათვალიერა. მოგზაურობას Movement-ის ორი ვიდეო მიეძღვნა — ამბავი ჩაის შესახებ, რომელიც ადგილობრივ ჩაის კულტურაზე მოგვითხრობს და მოგზაურობა შრი-ლანკაზე, რომელიც ქვეყნის მთავარ ღირსშესანიშნაობებს ასახავს.
"ჩვენთვის არანაკლებ საინტერესო შრი-ლანკის კულტურისა და ბუნების აღმოჩენა იყო. გვინდოდა, ნანახი სხვებისთვისაც გაგვეზიარებინა და გადავწყვიტეთ, Movement-თან თანამშრომლობით, ამბები შრი-ლანკაზე ჩვენი მომხმარებლებისთვის მოგვეყოლა", — ამბობს ევროპროდუქტის მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ანანო თავხელიძე.