Starbucks, ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი და პოპულარული ბრენდი, დიდი ხანია რაც ხარისხის, ინოვაციებისა და ყავის შეუდარებელი გემოს სინონიმია. კომპანია 1971 წელს დაარსდა. განვითარების კვალდაკვალ, სტარბაქსმა მსოფლიო მასშტაბით წარუშლელი კვალი დატოვა ყავის კულტურაზე. ამ ბლოგში ჩვენ ჩავუღრმავდებით ბრენდის ისტორიას, გამოვიკვლევთ ფაქტორებს, რომლებიც ხელს უწყობენ მის პოპულარობასა და გემოს უნიკალურობას და რა თქმა უნდა გეტყვით, სად შეგიძლიათ შეიძინოთ სტარბაქსი თბილისში.

Starbucks დააარსა სამი ყავის მოყვარულმა - ჯერი ბოლდუინი, ზევ სიგლი და გორდონ ბოუკერი - სიეტლის ისტორიულ Pike Place Market-ში. თავდაპირველად, მაღაზია ფოკუსირებული იყო მაღალი ხარისხის ყავის მარცვლებისა და აღჭურვილობის გაყიდვაზე, მაგრამ 1982 წელს, Starbucks-მა ტრანსფორმაციული გაფართოება განიცადა.

სტარბაქსი გახდა უფრო მეტი, ვიდრე უბრალოდ ყავის საცალო ვაჭრობა. კომპანიის მიზანი იყო ყოფილიყვნენ "მესამე ადგილი" - სახლისა და სამსახურის გარეთ, სადაც ადამიანებს შეეძლებოდათ შეკრება, დაკავშირება და პრემიუმ ხარისხის ყავის მირთმევა. ზუსტად ამ ფილოსოფიამ წარმოშვა Starbucks-ის ყავახანის კულტურა.

Starbucks-ის პოპულარობა რამდენიმე ფაქტორს შეიძლება მივაწეროთ. უპირველეს ყოვლისა, კომპანია მოიპოვებს მაღალი ხარისხის არაბიკას ყავის მარცვლებს მსოფლიოს საუკეთესო ყავის მზარდი რეგიონებიდან, რაც უზრუნველყოფს, რომ თითოეული ფინჯანი სტარბაქსის ყავა იყოს მდიდარი არომატული გემოთი.

რეგიონებს შორისაა ლათინური ამერიკა, აფრიკა და აზია. თითოეული რეგიონის უნიკალური კლიმატი და ნიადაგის პირობები ყავის მარცვლებს განსხვავებულ გემოსა და მახასიათებლებს ანიჭებს.

Starbucks ამყარებს უშუალო ურთიერთობებს ყავის ფერმერებთან და კოოპერატივებთან, რათა უზრუნველყოს ეთიკური წყაროები და სამართლიანი ვაჭრობის პრაქტიკა. კომპანია მოწოდებულია მხარი დაუჭიროს მდგრადი მეურნეობის პრაქტიკას და გააუმჯობესოს ყავის მწარმოებელი თემები.

მეორეც, Starbucks ინარჩუნებს ხარისხის კონტროლის მკაცრ ნორმებს, რათა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით მათი პროდუქცია უმაღლეს სტანდარტებს აკმაყოფილებდეს. ეს თანმიმდევრულობა აძლიერებს ბრენდის რეპუტაციას.

გარდა ამისა, ყავის მარცვლების მოხალვის ხელოვნება ღრმად არის ჩადებული Starbucks-ის მემკვიდრეობაში. მათი სპეციალისტები ავითარებენ სპეციფიკურ მიდგომებს თითოეული ყავის ჯიშისთვის, რის გამოც საბოლოო შედეგი უნიკალური გემოები და არომატებია, რომლებიც ხიბლავს ყავის მოყვარულებს.

ყავის მარცვლების მოპოვების შემდეგ, ისინი იგზავნება Starbucks-ის ობიექტებში, მათ შორის Starbucks Reserve Roasteries-ში. 

Starbucks-ში დასაქმებული პროფესიონალები ექსპერტები არიან ყავის მოხალვის ხელოვნებაში. ისინი საგულდაგულოდ შეიმუშავებენ მოხალვის ექსკლუზიურ ტექნიკებს თითოეული ყავის წარმოშობისთვის, რათა გამოავლინონ საუკეთესო გემოები და არომატები.

Starbucks ხშირად ხალავს ყავის მარცვლებს მცირე პარტიებში ხარისხისა და კონსისტენციის შესანარჩუნებლად. ეს მიდგომა საშუალებას აძლევს მათ უფრო ზუსტად გააკონტროლონ დამუშავების პროცესი.

Starbucks გთავაზობთ მოხალვის დონის მრავალფეროვნებას, დაწყებული ღიადან მუქამდე. მსუბუქად მოხალული ინარჩუნებს ყავის წარმოშობის უნიკალურ არომატს და მახასიათებლებს, ხოლო მუქი მოხალული უფრო თამამი, შებოლილი ნოტებია.

სტარბაქსის ყავა ჭიქაში ძალიან დიდ არჩევანს სთავაზობს მომხმარებელს - კაპუჩინო, ესპრესო, ლატე და ა.შ.

სტარბაქსის ცივი ყავა სულ უფრო პოპულარული ხდება და ცხელი ყავის სასიამოვნო ალტერნატივას წარმოადგენს. აქ არის რამოდენიმე ყველაზე პოპულარული ცივი ყავის სასმელი, რომელსაც გთავაზობთ Starbucks:

  • Starbucks Doubleshot Espresso: ორმაგი ესპრესო რძით გამამხნევებელი სასმელია. ის აერთიანებს ესპრესოს ორმაგ შოტს რძესთან და იწვევს როგორც ენერგიის მოზღვავებას, ასევე კრემის ჰარმონიულ ბალანსს.
  • Starbucks Frappuccino: ნამდვილი ინდულგენცია, სტარბაქსის “frappuccino”  არის ყინულის, რძის, ყავის და სხვადასხვა არომატის ნაზავი. ცივი სტაქბაქსის ყავა მთელი რიგი სასიამოვნო გემოებით გამოირჩევა, როგორიცაა ვანილი, კარამელი, მოკა და სეზონური სპეციალური პროდუქტები.
  • Starbucks Caffè Latte: კლასიკური ფავორიტი, Caffè Latte შედგება ესპრესო შოტისგან, რომელსაც ზემოდან აქვს მოხარშული რძე და ქაფის მსუბუქი ფენა. ხავერდოვანი ტექსტურისა და დაბალანსებული არომატის ეს სტარბაქსის ყავა არის იდეალური ვარიანტი მათთვის, ვინც ეძებს ყავის დამამშვიდებელ გამოცდილებას.
  • Starbucks Cappuccino: მათთვის, ვინც აფასებს ყავის ძლიერ გემოს, კაპუჩინო არის ესპრესო, ორთქლზე მოხარშული რძის და ქაფის თანაბარი ნაწილების ოსტატური ნაზავით. შედეგი არის მდიდარი, თამამი ყავა კრემისებრი, ქაფიანი ტექსტურით.

Starbucks-მა წარუშლელი კვალი დატოვა ყავის სამყაროში და კომპანია აგრძელებს პიონერობას ამ მიმართულებით. ხარისხის, ინოვაციებისა და მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესის უცვლელი ერთგულება გამო, სტარბაქსის ყავა და ზოგადად ბრენდი ყავის მოყვარულების ფავორიტია მთელს მსოფლიოში. მუდმივი კლასიკებიდან, როგორიცაა Caffè Latte და Cappuccino, Doubleshot Espresso-სა და Frappuccino-ს გამაგრილებელ სიამოვნებებამდე, Starbucks აგრძელებს ყავის მოყვარულთა აღფრთოვანებას გემრიელი სასმელების მრავალფეროვნებით.

სტარბაქსის ყავა 80-ზე მეტ ქვეყანაში შეგიძლიათ შეიძინოთ და მათ შორისაა საქართველო. სტარბაქსი თბილისში “ევროპროდუქტი”-ს ქსელში დაგხვდებათ. თბილისში და ასევე რეგიონებში. მაღაზიათა ქსელში სტარბაქსის ყავა ასეთი არჩევანითაა: მოკა, კლასიკური frappuccino, ორმაგი ესპრესო რძიანი, ესპრესო შაქრის დანამატების გარეშე, ლატე ჭიქაში და ა.შ.

“ევროპროდუქტი”-ს მიზანია, რომ უმაღლესი ხარისხის მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების პროდუქცია შესთავაზოს მომხმარებელს.